در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ؛
برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک ها تهران

مجری : گروه بین المللی بامیکا اندیشه ماندگار
درجه و عنوان ثبت بین المللی :بین المللی
وب سایت رویداد : http://amtech.ir
دسته بندی رویداد : تفریح و سرگرمی، کودک و نوجوان
مکان برگزاری نمایشگاه : نمایشگاه بین المللی تهران
شهر برگزاری نمایشگاه : تهران

ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک ها تهران از 18 تا 21 بهمن ماه (09/02/2017 – 06/02/2017) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ،نمایشگاه بین المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک ها با هدف معرفی شرکت ها و برندهای این صنعت، ارائه تولیدات و توانمندی ها ی ایرانی، نمایش آخرین دستاوردها و فن آوری ها به هموطنان عزیز و سایر کشورها، می تواند زمینه ساز ایجاد کانون های ممتاز ارتباطات، تعاملات و مذاکرات میان سرمایه گذران، بازرگانان، تولیدکنندگان، طراحان و نخبگان صنعت تفریحات و سرگرمی، اماکن و تجهیزات اوقات فراغت گردد. بهره برداری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل، با نگاه ویژه به استاندارد ها و ایمنی ها می تواند گامی موثر در پیشرفت روز افزون این صنعت باشد.

ششمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک ها بهمن ماه سال 1395 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور برندهای داخلی و خارجی در غرفه های 6 ، 7 و27 برگزار خواهد گردید.

گفتنی است ،برگزار کننده این دوره از نمایشگاه گروه بین المللی با میکا اندیشه ماندگار می باشد.

قابل ذکر است ، این نمایشگاه براساس اطلاعات و مجوز های صادر شده در سایت سازمان توسعه برگزار می شود.

شرکت توسعه فناوری ساریسا نیز بعنوان یکی از تولید کنندگان برتر و فعال در این عرصه امسال با حضور خود در این رویداد بین المللی در سالن 6 نمایشگاه جدید ترین دستاورد ها و محصولات خود را ارائه خواهد نمود.