شاید تا بحال فیلم های ترسناک بسیاری را دیده باشید، شاید داستان های ترسناکی را از اتفاقات خیالی و یا حتی واقعی شنیده باشید و … بیایید این شاید ها را کنار بگذاریم و در رابطه با یکی از بزرکترین تجربه های هیجانی زندگیتان که باعث ترشح بیش از حد آدرنالین خونتان میشود صحبت کنیم، از محیطی صحبت کنیم که خاطره حتی یک بار بودن در آن تا سال ها در ذهنتان باقی خواهد ماند. محیطی که هیچ چیز کم تر از تمام حس فیلم های ترسناکی که دیده اید ندارد و تمام هیجان و استرس مثبت، آن داستان ها را در چند دقیقه برای شما در فضای واقعی شبیه سازی میکند…
وارد اتاق بازی میشود، فیلم کوتاهی که راهنمای بازی است را مشاهده میکنید و بعد از تماشای فیلم، پا در حریم وحشت میگذارید، در هر مرحله با گذر از راهرو ها و اتاق ها و با کمک افکت ها و جلوه های صوتی و بصری و ربات ها حوادث غیر منتظره ای برایتان اتفاق خواهد افتاد که تجربه همانند آن را هیچ جای دیگر در زندگیتان نداشته اید.
ساریسا مفتخر است که توانسته نسخ پیشین و کلیشه ای حریم وحشت (کلبه وحشت) را توسعه بخشیده و با تلفیق افکت های سینماهای چند بعدی شیوه ای نوین و ابتکاری از حریم وحشت را برای اولین بار با سناریو های مختلف و با نام حریم وحشت پنج بعدی پیاده سازی و اجرا نماید.
حریم وحشت پنج بعدی
• تلفیقی از حریم وحشت پنج بعدی با اجرای بعد های چهارم و پنجم برای اولین بار در دنیا
o سه بعد اصلی در فضای شبیه سازی شده تحت هر سه محور x , y , z
o بعد چهارم: انتقال احساس ملموس اجرای افکت به کاربر (سقوط، زلزله، موش و …)
o بعد پنجم: افکت های محیطی (رایحه، رعد و برق، طوفان، باران، برف و …)
• تنوع در تعداد افکت های قابل اجرا به نسبت حریم وحشت کلاسیک
• اجرای افکت های مرحله اول هماهنگ با فیلم (تجربه حضور در سینمای پنج بعدی در مرحله اول)
• راهنمای صوتی کاربر در مراحل
• طراحی مراحل بازی با توجه به مشخصه های زمین اجرا بصورت پویا
• المان های راهنما متناسب با دکور هر مرحله
• امکان انصراف از بازی در هر مرحله از سناریو به اراده کاربر
• امکان تصویر برداری از لحظه ترس کاربر در مراحل مختلف و ارائه تصاویر بصورت آنی بعد از اتمام بازی
حریم وحشت کلاسیک
• افکت های متقاطع
• نسخه تکامل یافته تونل وحشت
• جلوه های صوتی و بصری خاص در هر مرحله
• القای حس ترس از طریق محیط اوهام برانگیز
• پخش فیلم مرتبط در مرحله اول جهت آماده سازی کاربر و القای حس ترس
• طراحی ماکت های ثابت و متحرک به نسبت نیاز هر مرحله با اجرای دکور ویژه
معرفی برخی افکت های حریم وحشت پنج بعدی
افکت سقوط
افکت سقوط
• ارتفاع سقوط بین 5 تا 15 سانتی متر
• احساس سقوط همراه با تصویر در حال سقوط (دار زدن)
• حداقل مساحت 1 متر در 1.5 متر
• ساختار کاملا پنوماتیک
• عدم نیاز به اپراتور
• جلوه های صوتی به همراه نورپردازی خاص
• کنترل و زمانبندی کاملا الکترونیکی اجرای افکت
افکت شبیه ساز زلزله
افکت شبیه ساز زلزله
• جهت شروع القای ترس در مرحله اول
• کاملا هماهنگ با فیلم در حال اکران به همراه افکت های رعد و برق ، طوفان و مه
• حداقل مساحت 1.5 متر در 2 متر
• ساختار کاملا الکتریکی
• عدم نیاز به اپراتور
• جلوه های صوتی به همراه نورپردازی خاص
افکت تونل موش
افکت تونل موش
• دکوراسیون تونل کاملا شبیه به مجرای فاضلاب
• القای احساس حرکت موش
• حداقل مساحت 1 متر در 6 متر
• ساختار کاملا پنوماتیک
• عدم نیاز به اپراتور
• جلوه های صوتی به همراه نورپردازی خاص
• کنترل و زمانبندی کاملا الکترونیکی اجرای
افکت دار زدن
افکت دار زدن
• تصویر سازی جهت تکمیل احساس سقوط
• القای احساس حضور در صحنه اعدام
• حداقل مساحت 3 متر در 3 متر
• ساختار الکتریکی
• عدم نیاز به اپراتور
• جلوه های صوتی به همراه نورپردازی خاص
• کنترل و زمانبندی کاملا الکترونیکی اجرای افکت
افکت پنجره وحشت
افکت پنجره وحشت
• قابلیت اجرا بصورت ماسکه یا نمایان
• حرکت کاملا تهاجمی
• حداقل مساحت 1 متر در 6 متر
• ساختار کاملا مغناطیسی
• عدم نیاز به اپراتور
• جلوه های صوتی به همراه نورپردازی خاص
• کنترل و زمانبندی کاملا الکترونیکی اجرای افکت
افکت تردید
افکت تردید
• درب های متعدد جهت سردرگمی کاربر
• تنها یک را ه خروج
• قابلیت نصب افکتهای تصویری و حرکتی پشت هر درب (به اختیار مشتری)
• حداقل مساحت 3 متر در 3 متر
• عدم نیاز به اپراتور
• جلوه های صوتی به همراه نورپردازی خاص
• کنترل و زمانبندی کاملا الکترونیکی اجرای افکت
افکت عنکبوت
افکت عنکبوت
• حرکت بصورت خطی یا رفت و برگشت
• حداقل مساحت 2 متر در 2 متر
• ساختار کاملا الکتریکی
• عدم نیاز به اپراتور
• جلوه های صوتی به همراه نورپردازی خاص
• کنترل و زمانبندی کاملا الکترونیکی اجرای افکت
افکت تابوت
افکت تابوت
• باز شدن درب تابوت و بیرون آمدن جسد با دستور سنسور
• حرکت کاملا تهاجمی
• حداقل مساحت 2 متر در 4 متر
• ساختار کاملا مغناطیسی
• عدم نیاز به اپراتور
• جلوه های صوتی به همراه نورپردازی خاص
• کنترل و زمانبندی کاملا الکترونیکی اجرای افکت
افکت کروکودیل
افکت کروکودیل
• الهام گرفته از حرکت تهاجمی تمساح
• حرکت در سه بعد به همراه باز شدن دهان موقع حمله
• حداقل مساحت 3 متر در 4 متر
• ساختار الکتریکی و مغناطیسی
• عدم نیاز به اپراتور
• جلوه های صوتی به همراه نورپردازی خاص
• کنترل و زمانبندی کاملا الکترونیکی اجرای افکت
افکت راهروی فنس
افکت راهروی فنس
• برخورد تهاجمی انسان معلق به روی فنس
• حداقل مساحت 3 متر در 4 متر
• ساختار کاملا مغناطیسی
• عدم نیاز به اپراتور
• جلوه های صوتی به همراه نورپردازی خاص
• کنترل و زمانبندی کاملا الکترونیکی اجرای افکت
افکت سردخانه
افکت سردخانه
• جنازه های وکیوم شده در دو حالت ثابت و متحرک
• محیط کاملا سرد
• حداقل مساحت 2 متر در 2 متر
• ساختار کاملا الکتریکی
• عدم نیاز به اپراتور
• جلوه های صوتی به همراه نورپردازی خاص
• کنترل و زمانبندی کاملا الکترونیکی اجرای افکت
افکت آدم نصفه
افکت آدم نصفه
• حرکت بصورت کشنده و لرزاننده
• حداقل مساحت 2 متر در 2 متر
• ساختار کاملا الکتریکی
• عدم نیاز به اپراتور
• جلوه های صوتی به همراه نورپردازی خاص
• کنترل و زمانبندی کاملا الکترونیکی اجرای افکت
افکت پل معلق
افکت پل معلق
• حرکت معلق به طرفین و حالت چرخشی هنگام رسیدن به نیمه راه
• نمای زیر پل به دوصورت پمپاژ آب و یا دکور به انتخاب مشتری
• حداقل مساحت 4 متر در 6 متر
• ساختار کاملا الکتریکی
• عدم نیاز به اپراتور
• جلوه های صوتی به همراه نورپردازی خاص
• کنترل و زمانبندی کاملا الکترونیکی اجرای افکت
افکت راهروی زندان
افکت راهروی زندان
• حداقل 8 زندان
• حداقل مساحت 2 متر در 4 متر
• یک زندان اپراتور مابقی ماکت
• قابلیت نصب افکت های متنوع در هر زندان به انتخاب مشتری
• عدم نیاز به اپراتور به انتخاب کاربر
• جلوه های صوتی به همراه نورپردازی خاص
• کنترل و زمانبندی کاملا الکترونیکی اجرای افکت