شهردار ورامین گفت:شهرداری ورامین آمادگی کامل دارد تا برای احداث شهربازی و پارک آبی، زمین و جواز رایگان در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از ۳۰ کارگر نمونه شهرداری ورامین همزمان با هفته دولت و در قالب سلسه جشن های شب های مهتابی در ورامین برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر خانواده های ورامینی، علی حیدریان شهردار، سید رضا احمدی رییس شورای اسلامی شهر و جمعی از کارکنان و پرسنل شهرداری ورامین حضور داشتند.

علی حیدریان شهردار ورامین در این مراسم با اشاره به این نکته که باید خدمت رسانی به مردم شهرستان ورامین گسترش پیدا کند، اظهار داشت: تلاش داریم تا زمینه حضور و جذب سرمایه گذاران در شهر ورامین را افزایش دهیم.

وی با اشاره به این نکته که گسترش اماکن تفریحی در اولویت مدیریت شهری ورامین قرار دارد، ادامه داد: تلاش داریم تا مجموعه های تفریحی شهرستان ورامین را افزایش دهیم تا مکان های مناسبی برای گذران اوقات فراغت خانواده ها وجود داشته باشد.

حیدریان اضافه کرد: از همین جا بار دیگر اعلام می کنم که شهرداری ورامین آمادگی کامل دارد تا برای احداث شهربازی و پارک آبی، زمین و جواز رایگان در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد و بدون تردید در سال جاری اقدامات خوبی در حوزه گسترش اماکن تفریحی در ورامین در دستور کار قرار می گیرد.