ماشین های رادیو کنترلی، مورد علاقه بسیاری از مردم می باشند و در اکثر کشورهای دنیا در کلوپ های خاصی که بدین منظور تشکیل شده است دوستداران ماشین های کنترلی کنار هم جمع شده و اتومبیل های RC خود را با دستگاه کنترل از راه دور هدایت می کنند. این ماشین ها دارای گیربکس، دیفرانسیل، گاردان، پولوس، کمک فنر هیدرولیک، سیلندر (درمدل های سوختی)، پیستون و میل لنگ درون موتور (درمدل های سوختی) هستند. به طور کلی این ماشین ها در دو کلاس روی جاده (on Road) و خارج از جاده (Off Road) تولید می شوند که ماشین های خارج از جاده نیز به دو دسته کلی باگی (Buggy) و تراک (Truck) تقسیم می شوند .

شرکت توسعه فناوری ساریسا با بهرگیری از دانش فنی و توان عملیانی خود برای اولین بار در ایران تصمیم به طراحی شبیه سازی بازی ماشین RC گرفت و توانست این بازی مهیج و زیبا را با ترکیب سیستم فرمان و دنده بر روی صندلی های حرفه ای مسابقات رانندگی پیاده سازی نماید، این بازی بدون محدودیت سنی و قابلیت اجرا در فضای باز و بسته را دارد. سرمایه گذاری زود بازده و پیاده سازی در فضاهای کوچک از مزایای این بازی مهیج و زیبا می باشد.

قابلیت های شبیه ساز ماشین های رادیو کنترلی توسعه فناوری ساریسا

• طراحـــی و اجـــرا بـــرای اولــین بار در صـــنعت تـفریحی و گردشگـــری به شیـــوه ای نویـــن
• قابلیت طراحی و پیاده سازی در فضای باز و بسته و در دو مدل روی جاده و خـــارج از جاده
• اســـتفاده از بـهتــرین برنـــد ماشیـــن هـــای رادیـــو کنترلـــی
• دارای ScoreBoard و نمـــایش لحظـــه ای سرعـــت هر یک از ماشیـــن ها و نفرات بازیکن
• دارای تجهیزات حرفه ای رانندگی جهت شبیه سازی مسابقات رانندگی نظیر فرمان مسابقه، صندلی مسابقات رانندگی، پدال گاز، دنده و …
• طراحی باتری جهت کارکرد طولانی و استفاده بلند مدت جهت شهربازی ها(نمونه های موجود در بازار حداکثر 40 دقیقه توان مصرفی دارند)
• قابلیت نصب دوربین بیسیم بر روی هریک از ماشین ها و نمایش تصویر لحظه ای در هر یک از کابین های شبیه ساز
• نرم افـــزار کنترل کننده مرکزی جهت اجرای مسابقه، کنترل زمان بازی و محاسبه هزینه ها
• SpeedControl جهت کنتـــرل سرعـــت بـازی بـــرای افراد آماتـــور و حـــرفه ای
• امـــکان شـــبیـه ســـازی مســـابقه بدون محدودیت در تعــداد ماشین های کنترلی
• خدمـــات پس از فـــروش نـرم افــــزاری و سخـــت افـــزار

ابعاد این ماشین ها از طول حدود 25 سانتی متر و وزن 800 گرم شروع شده و ماشین هایی نیز به طول حدود یک متر و وزن حدود 20 کیلوگرم وجود دارند . ویژگی های ماشین های رادیوکنترل حرفه ای، سرعت، قدرت بالا و همچنین سیستم فنربندی و شاسی پیشرفته آنهاست. اغلب ماشین های رادیو کنترل دو دیفرانسیل بوده و چهار چرخ آنها قابلیت حرکت دارند.

از دیگر موارد لازم به ذکر قابلیت تنظیم ارتفاع ماشینها توسط سیستم فنربندی (کمک و فنر) می باشد که این کار به سادگی و ظرف چند دقیقه انجام می گیرد. نکته بسیار مهم و متمایز کننده این ماشین ها قابلیت تعمیر و تعویض قطعات آنهاست که در صورت علاقمندی می توانید شخصاً و در غیر این صورت توسط متخصصین ما نسبت به تعمیر و تعویض اقدام نمایید.

شبیه ساز مسابقات اتومبیلرانی رادیو کنترلی ساریسا
شبیه ساز مسابقات اتومبیلرانی رادیو کنترلی ساریسا
شبیه ساز مسابقات اتومبیلرانی رادیو کنترلی ساریسا
شبیه ساز مسابقات اتومبیلرانی رادیو کنترلی ساریسا
شبیه ساز مسابقات اتومبیلرانی رادیو کنترلی ساریسا